PRIVACY HOMESTAY

Rumah sebuah 4 bilik 2 bilik air fully furnished dengan ruang dapur yang luas, ruang tamu yang selesa dan ruang menonton yang di lengkapi kemudahan ASTRO dan set DVD.

Rumah hujung di tepi bukit dengan kawasan hadapan, belakang dan tepi yang luas menjanjikan keselesaan untuk melakukan aktiviti riadah/santai bersama-sama keluarga/kawan-kawan tanpa mengganggu jiran tetangga. Bagi pengunjung/penyewa yang gemarkan privacy akan merasa tenang dan damai tanpa gangguan kesibukan. Suasana malam yang dingin tanpa penghawa dingin serta pagi yang berkabus membuatkan pengunjung/penyewa seperti berada di kampung.




Sunday, July 8, 2012

PERATURAN-PERATURAN ABANG SERI HOMESTAY SG KLAH SUNGKAI



PERATURAN-PERATURAN ABANG SERI HOMESTAY 
1- Check-in Jam 2 Petang, Check-out Jam 12 tghari.
2- Booking /deposit RM50 sehari. Pembatalan sblm 7 hari akan dipulangkan 50%.
3- Duit deposit dikembalikan jika tiada sebarang masalah setelah cek-out.
4- 
Dilarang membawa masuk haiwan peliharaan spt anjing, kucing dll. 
5- 
Dilarang membawa masuk barangan tidak halal disisi Islam seperti arak dan khinzir. 
6- 
Buat macam rumah sendiri. Jaga Kelengkapan rumah dengan cermat. Kemas dapur/bilik tidur/keseluruhan seperti sedia ada.
7-
Dilarang menjemput tetamu tanpa kebenaran. Tetamu yang lebih akan dikenakan bayaran.

8-Dilarang mencuri, mengambil & merosakkan kelengkapan di Abang Seri homestay.Setiap Kerosakan akan dikenakan surcaj, kecurian akan dilaporkan kepada pihak berkuasa.
9- Offpeak tariff rate & Peak tariff rate akan di ambil kira. Pakej diatas boleh berubah mengikut keadaan sebenar di Abang Seri homestay dgn persetujuan bersama. 



Note :


Jika ada sebarang perubahan waktu check in (masuk)/check out (keluar) sila maklum/berhubung terus terlebih dahulu dengan pemilik/tuanpunya homestay bagi mengelakkan sebarang masalah/kesulitan kepada mana-mana pihak.


Sila sediakan wang tunai/cash semasa membuat pembayaran baki sewa semasa check in (masuk) atau semasa mengambil kunci homestay.

No comments:

Post a Comment